28-07-2020

Tinejdžerke otkrile asteroid koji se kreće prema Zemlji

Dvije tinejdžerke iz Indije su, uz pomoć slika s teleskopa Univerziteta na Havajima, otkrile asteroid koji se kreće prema Zemlji, a trenutno se nalazi blizu Marsa, objavio je indijski Institut za obrazovanje o svemiru.

Tinejdžerke otkrile asteroid koji se kreće prema Zemlji | Radio Televizija Budva

Asteroid koji se trenutno nalazi blizu Marsa očekuje se da će proći blizu Zemlje za oko milion godina, izvjestio je "Space India", privatni institut na kojem su dvije četrnaestogodišnjakinje prolazile obuku, prenosi Rojters.

"Veseli me što ćemo dobiti priliku da damo ime asteroidu", rekla je Vaidehi Vekarija, koja je dodala da jednoga dana želi da postane astronautkinja, kao i njena prijateljica Radhika Lakhani.

Asteroid, koji su naučnici nazvali HLV2514, može biti formalno 'kršten" tek nakon što "Nasa" potvrdi njegovu planetarnu putanju, izjavila je portparolka agencije Space India, koja navodi da su djevojke koristile specijalni softver za analizu slika snimljenih teleskopom Pan-Starrs na Havajima te da su do otkrića došle u junu.

Asteroidi i komete predstavljaju potencijalnu opasnost za Zemlju, a naučnici ih svake godine otkriju na hiljade.

Asteroid teži od Ajfelovog tornja eksplodirao je 2013. godine iznad centralne Rusije. Tada je od posljedica udara povrijeđeno više od 1.000 ljudi.

Izvor: n1